niedziela, 18 października 2015

Nicole Cosmetics • Perfumy nr 052

Każda kobieta i dziewczyna lubi jak zapach którego używa jest wyjątkowy i idealnie do niej pasuje. Czujemy się wtedy pewniej i seksowniej. Czasem trudno znaleźć nam zapach, który będzie nam odpowiadał, ale w końcu znajdziemy swojego ulubieńca.

Dzięki Trusted Cosmetics miałam okazję testować perfumy Nicole Cosmetics.

Nicole 052 (grupa: kwiatowe): konwalia, frezja, porzeczki, narcyz, róża, dąb, gardenia, piżmo
Wybrałam właśnie ten zapach, ponieważ uwielbiam konwalię.
Ze strony sklepu:
Perfumy Nicole dla kobiet spowodują, że poczujesz się magicznie i wyjątkowo, a zarazem dodadzą Ci otoczki tajemniczości i kobiecości. W ofercie zapachów damskich proponujemy zakup perfum o unikalnym, trwałym i wyjątkowym zapachu. Produkty Nicole to odpowiedniki markowych, oryginalnych perfum. Możemy wyróżnić nuty kwiatowe, świeże jak i zmysłowe.



Gdy otworzyłam paczkę i psiknęłam się pierwszy raz zapach tych perfum nie spodobał mi się oraz wydał się dość męski, ale po chwili to się zmieniło. Przez kilka godzin cały czas czułam na nadgarstku cudowny zapach. Tak bardzo mi się spodobał, że już wtedy wiedziałam, że ten perfum zostanie ze mną na dłużej.
Po dwóch tygodniach używania szczerze mogę stwierdzić, że zapach jest dla mnie idealny. Utrzymuje się na ciele kilka godzin, a grono męskie też ma o nim pozytywne zdanie. Jest nawet mocno wyczuwalny, ale zarazem delikatny, nie gryzący w nozdrza. Niestety zapach nie wytrzymuje dni bardzo wietrznych, ale tak jest z większością perfum, więc nie wpływa to na moją ocenę.
Gdzieś w tle tego zapachu można dostrzec woń podobną do mocno pachnącego, kwiatowego mydła, ale jest to jak najbardziej zapach przyjemny i trzeba się porządnie zaciągnąć żeby mieć takie skojarzenie. Wyczuwam w nich także mocną nutę konwalii.
Opakowanie jest bardzo poręczne i można je wszędzie ze sobą zabierać.
Nicole Cosmetics ma bardzo dużą gamę zapachów więc na pewno każda z Was znalazłaby coś dla siebie :)
Moja ocena: 10/10

Fakt iż dostałam ten produkt za darmo nie miał wpływu na moją opinię.

24 komentarze:

  1. Ja pozostanę wierna Habanicie i Black Orchid. To moje ukochane zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo głośno w blogosferze o perfumach Nicole :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio wiele czytałam o tych perfumach, ciekawa jestem jak pachną. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm to mógłby byc idealny zapach dla mnie :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych perfum,ale ciekawe nuty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam o tej perfumce dużo ciekawych recenzji :-) na pewno jest świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam perfumy z Nicole i są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go, ale mam dwa inne zapachy i też jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile kwiatów, lubię taki zapachy.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Poznałam kilka zapachów ale nie pamiętam numerków. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubie te zamienniKi drogich zapachów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiele dobrego słyszałam o Nicole:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo polubiłam perfumy Nicole :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ogromnie chciałabym poznać ich zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie stosowałam, więc wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie stosowałam nigdy perfum z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteśmy bardzo ciekawe perfum od Nicole :)
    Te małe flakoniki są urocze i bardzo poręczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też uwielbiam konwalię. To jeden z moich ulubionych kwiatów. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Konwalia ma taki cudowny zapach. Tez jestem fanka tego kwiatu. :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjeciowymi.
    Nowa sesja zdjęciowa pt. "Elf":
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/10/elf.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ten zapach . Super post .
    http://panterkaonline.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam inne perfumy tej marki i je polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie postu i komentarz :)

Copyright © 2016 Malinowy Skarbiec , Blogger