poniedziałek, 6 lutego 2017

Mój Instagram ma już roczek + KONKURS

Dowiedziałam się o tym przez przypadek. Weszłam na Instagram i tak wpadłam na pomysł żeby sprawdzić, kiedy założyłam tam konto mojego bloga i widzę, że pierwsze zdjęcie jest z 6 lutego. Moja taka mała rocznica. W tym czasie zdobyłam aż 242 obserwatorów i dodałam 145 postów. Dla mnie jest to AŻ.
Uwielbiam prowadzenie bloga, a Instagram jest czymś co pomaga mi go rozwijać. Więc dziękuję każdej z Was, która pomogła mi rozwijać mojego bloga, Instagrama oraz Fb, po przez komentarz, like, obserwację. Taka każda czynność daje ogromnego kopa do działania, pokazuje, że pisanie posta, robienie zdjęć nie jest tylko i wyłącznie dla mnie, tylko że ktoś inny też zwraca na to uwagę. 💗
 
Statystyki na Instagramie są 'naliczane' odkąd zmieniłam konto na firmowe i przy okazji połączyłam je wtedy z Fb. Najlepsze statystyki mają te najnowsze posty (zazwyczaj).
 
O dziwo 14% moich obserwujących to mężczyźni, ale podejrzewam, że w większości są to osoby z zagranicy, które po prostu obserwują wszystkich. Najwięcej osób obserwuje mnie z Warszawy. Szczerze, akurat to mnie dziwi, dlaczego akurat stamtąd jest najwięcej. 💙
 
Oczywiście najwięcej osób obserwuje mnie z Polski. Kolejną rzeczą, która mnie troche zdziwiła to, to że mężczyźni w wieku 55-64 też obserwują mój babski instagram :D 
Na koniec dni w których moi obserwujący są najbardziej aktywni. Mam nadzieję, że ta mała ilość statystyk Was nie zamęczyła. Jeszcze raz bardzo dziękuję za pierwszy rok z Wami na Instagramie. Oby kolejny był tak samo owocny. 💗💙💛💜

Jeśli chcecie zaobserwować, albo chociaż pooglądać mojego Instagrama to zapraszam @malinowyskarbiec: https://www.instagram.com/malinowyskarbiec/

Zapraszam na dwa konkursy organizowane przeze mnie:
Do 11.02 KLIK
Do 17.02 KLIK

7 komentarzy:

  1. Gratuluje takiego wyniku :)
    No i rocznicy także ;) Każda okazja jest dobra do świętowania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje oczywiście już od jakiegoś czasu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Jakoś przeoczyłam Twojego insta, już nadrabiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Oby więcej takich sukcesów ;p
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe ;) Właśnie dodałam się jako 245 :*.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) Od dawna jestem z Tobą :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie postu i komentarz :)

Copyright © 2016 Malinowy Skarbiec , Blogger