niedziela, 30 lipca 2017

Revers Cosmetics • Rise DermaFixer Puder ryżowy | Vivat Mat Pomadka w płynie | Eye Brow Set Professional Stylist, Zestaw do modelowania brwi

Jak Wam mija dzisiejszy, piękny, słoneczny dzień? Idealna pogoda na spacer, grilla lub leniuchowanie. Dziś mam dla Was opinie o trzech kosmetykach do makijażu. Zapraszam dalej :)



Rise DermaFixer Puder ryżowy
"Do utrwalania makijażu, w tym również scenicznego. Odpowiedni dla cery przetłuszczającej się, mającej problem z nadmiernym 'świeceniem się' w ciągu dnia, oraz dla każdego innego typu cery w celu matowego wykończenia makijażu. Optycznie wygładza skórę i nadaje jej zdrowy, wypoczęty wygląd. Niezbędnik charakteryzatorów i wizażystów. Idealnie stapia się z cerą, nie powoduje zmiany koloru podkładu, nie wybiela twarzy, znacznie przedłuża trwałość makijażu. Mimo silnych właściwości matujących, nie przesusza skóry. Puder ryżowy działa pielęgnacyjne, energetyzująco, ochronnie i przeciwdziała efektom starzenia się skóry."



Jego opakowanie totalnie mnie urzekło. Kartonik po prostu jest cudowny. Ten minimalizm ogromnie do mnie przemawia. Po jego otwarciu widzimy przecudowny słoiczek. Zdejmujemy wieczko i widzimy coś co mnie przypomina kwiatek :D Takie było moje pierwsze skojarzenie i tak samo myślę teraz. Do nakładania pudru mamy fajną gąbeczkę, choć ja bardziej lubię nakładać puder pędzlem Super Kabuki.



Puder ryżowy to biały proszek o przepięknym zapachu - ogromny plusik za to. Jak dla mnie idealny ratunek, jeśli np. uważamy, że podkład za bardzo nam się świeci na twarzy. Bardzo dobrze matuje makijaż przy okazji minimalnie go rozjaśniając - jak dla mnie kolejny plusik. Makijaż wtedy nadal wygląda naturalnie, a nie sztucznie. Stosowany na samą skórę bez makijażu także bardzo dobrze ją matuje i rozjaśnia. To jest produkt, który na pewno będę kupować.




Vivat Mat Pomadka w płynie

"Pomadka w płynie pozwalająca uzyskać spektakularny efekt wyraziście matowych ust. Dzięki kremowej konsystencji pomadkę nakłada się gładko jak błyszczyk, zapewniając ultramatowy, kryjący efekt. VIVAT MAT delikatnie spulchnia usta dzięki czemu stają się one pełniejsze, a ich matowy kolor pozostaje na długi czas intensywny i nasycony."



Opakowanie pomadki jest bardzo ciekawie. Wygląda tak jakbyśmy mieli ściągnąć tą przeźroczystą część i tam miałaby się znajdować normalna pomadka taka w sztyfcie. Tutaj jednak jest niespodzianka, bo odkręcamy czarną część i wyjmujemy pędzelek.



Kolor jest dość mocny. Taki ostry, róż. Pomadka ma być matowa jednak jak dla mnie i tak się lekko błyszczy, przez co efekt matu jest tak pół na pół. Na wyschnięcie pomadki musimy czekać ponad 10 min. Po wyschnięciu pomadka i tak pozostawia ślady (np. dotykałam palcem, aby sprawdzić, czy pozostanie na nim kolor). Podobnie jest na kubkach, szklankach itd. Jeśli coś zjemy to zjemy także ją (oczywiście głównie wtedy zjadamy środek pomadki). Przy takim kolorze jednak luka bez szminki wygląda trochę dziwnie (tak, miałam już pomadki w płynie, które wytrzymywały nawet posiłek). Wchodzi także w nierówności na ustach podkreślając je.




Eye Brow Set Professional Stylist, Zestaw do modelowania brwi
"Kompaktowy zestaw trzech cieni do brwi, wosku oraz pędzelka i gąbeczki, dzięki któremu w wygodny sposób zadbasz o nienaganny wygląd swoich brwi. Idealne dopasowane, naturalne odcienie sprawią, że Twoje brwi stają się idealnie podkreślone. Wosk pomaga utrzymać efekt makijażu na wiele godzin i doskonale sprawdza się w modelowaniu brwi. Profesjonalne modelowanie brwi teraz jeszcze łatwiejsze."



Opakowanie jak najbardziej na tak. Paletka jest bardzo poręczna. Znajdują się w niej, aż 3 cienie do 'pokolorowania' brwi, żeby uzyskać odpowiedni kolor, na którym nam zależy. W zestawie znajduje się pędzelek i pacynka. Ogromny plus za to, że różnymi "narzędziami" nakłada się wosk i cień (są takie paletki, w których cień i wosk nakłada się tym samym pędzelkiem).



Bardzo łatwo jest nią wymodelować brwi. Według mnie ma lepszy wosk niż L'oreal Brow Artist. Jest on bardziej wytrzymały i dłużej utrzymuje włoski w należytym stanie. Cienie także łatwo się nakłada. Mnie najbardziej przypadł do gustu ten w lewym górnym rogu. Nadaje moim brwiom naturalnego koloru.
Jak dla mnie brakuje tylko szczoteczki do przeczesania brwi i ewentualnego poprawienia kierunku brwi, które jakoś źle poszły podczas nakładania cienia.


REVERS

Zapraszam do polubienia:
Fanpage bloga KLIK
Instagram KLIK
Twitter KLIK
DressCloud KLIK

Proszę o niezostawianie linków do swoich blogów/stron w komentarzach. Dziękuję!

10 komentarzy:

  1. Mam tę pomadkę i puder. Szminka to taki średniaczek, ale puder pokochałam za to jak utrwala korektor pod oczami <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnego z tych produktów jeszcze ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie:

    OdpowiedzUsuń
  3. marki nie znam, ale szminka ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wydaję się być ten puder :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki, a bardzo dużo jej ostatnio na blogach :D Zainteresowała mnie bardzo ta szminka i jej opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tej firmy, ale często o niej czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi ostatnio się brwi podkreślać nie chce;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tych produktów, jestem ciekawa jakości:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam inne produkty tej marki. Są przyzwoite :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie postu i komentarz :)

Copyright © 2016 Malinowy Skarbiec , Blogger