piątek, 29 września 2017

Mediterraneum • Odświeżający peeling do twarzy + wyniki nr 2

Dziś mam dla Was odświeżający grecki peeling. Rzadko kiedy używam greckich kosmetyków, myślę, że nie są one dość popularne w Polsce. Jeśli jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdził to zapraszam dalej :)



"Odświeżający peeling do twarzy. Usuwa martwe komórki skóry, zwiększa absorpcję produktów pielęgnacyjnych równocześnie pozostawiając skórę gładką i nawilżoną.
Potrzeba skóry: złuszczanie, odmładzanie skóry, głębokie oczyszczanie
Działanie: kremowy peeling usuwa martwe komórki skóry, zapewnia gładką i nawilżoną skórę"



Opakowanie jak dla mnie bardzo ładne. Chyba najbardziej urzekła mnie ta pompka, bo jednak najczęściej spotykam się, z tym że peelingi do twarzy są w jakiejś tubce, a uważam, że większość produktów byłaby o wiele przyjemniejsza w użytku jakby miała właśnie pompkę, więc już byłam bardziej przychylna do tego produktu. Dodatkowo pompka się nie zacina.



Zapach ma przepiękny, taki delikatny i przyjemny. Nie za mocny, tylko łagodny i odprężający. Przy takich przyjemnych zapachu, aż chce się używać tego produktu. Konsystencję ma lekką. Zawiera małe drobinki, à la piasek. Tyle że one są idealnej wielkości, że wystarczy tylko lekko zwiększyć nacisk podczas pocierania skóry, aby poczuć zdzieranie się starego naskórka. Po prostu to jest fenomenalne, bo najczęściej przy peelingach drobnoziarnistych, nawet przy zwiększeniu nacisku i tak praktycznie nie czuć różnicy, a tutaj jednak jest ta miła niespodzianka.



Po nałożeniu na zwilżoną twarz pocieramy i zmywamy. Peeling łatwo się zmywa. Drobinki nie przyczepiają się zbytnio do twarzy, dzięki czemu nie mamy kropkowanej skóry. Po zmyciu możemy zobaczyć dobre oczyszczenie skóry, można poczuć to odświeżenie. Widać wtedy także trochę wyrównany koloryt (można także zobaczyć lekkie zaczerwienienie, jeśli za mocno się pocierało) oraz lekkie wybielenie skóry. Skóra jest gładka, delikatna i przyjemna w dotyku. Dodatkowo po większości peelingów mój nos strasznie się świeci, tutaj jednak, na szczęście, nie miałam takiej sytuacji.
Oby było więcej peelingów o tak pięknym zapachu i tak dobrym działaniu.

Więcej o peelingu można poczytać tu: KLIK
Kosmetyki Mediterranean to produkty greckie, które dość niedawno weszły na polski rynek.


Zapraszam do polubienia:
Fanpage bloga KLIK
Instagram KLIK
Twitter KLIK
DressCloud KLIK
Follow my blog with Bloglovin


Proszę o niezostawianie linków do swoich blogów/stron w komentarzach. Dziękuję!

Teraz czas na ponowne wyniki konkursu, ponieważ Anszpi się nie zgłosiła po wygraną. Osobą, która wygrywa jest Joa nowa (Joasiaczek). Masz 3 dni na przesłanie swoich danych na maila malinowyskarbiec@wp.pl.

9 komentarzy:

  1. Dziękuję :) Wysłałam Ci maila :) Sprawdź czy doszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie go wypróbuję, taka pompka jest o wiele wygodniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda ciekawie, ja nie mogę dobrać dobrego peelingu, wszystko mnie zapycha :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadza się pompka w takim produkcie jest dużo wygodniejsza niż tubka.
    Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego peelingu, ale mogłabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o nim wcześniej, ale ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny peeling, z tej firmy akurat nie znam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie postu i komentarz :)

Copyright © 2016 Malinowy Skarbiec , Blogger