środa, 17 stycznia 2018

Cosnature • Naturalny, nawilżający, lekko koloryzujący krem z nagietkiem + konkurs

Za oknem okropna zima (tak nie lubię śniegu), a ja mam dla Was słoneczny krem, z nagietkiem, który 'lekko' koloryzuje skórę. Nawilżającego koloryzującego kremu jeszcze nie miałam, więc z ogromną chęcią się za niego zabrałam. Zapraszam dalej :)



"Intensywnie nawilżający krem do twarzy, zapobiega utracie wilgoci.  Zawiera olej z organicznego nagietka, olej migdałowy, olej słonecznikowy, olej babassu  i witaminę E które wspierają naturalne funkcje skóry.  Odbijające światło pigmenty sprawiają, że skóra wygląda gładko i jednolicie, drobne niedoskonałości są optycznie zniwelowane a skóra pozostaje matowa.   Krem bardzo dobrze się wchłania, nadaje skórze delikatny zdrowy odcień."
INGREDIENTS: AOUA, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, ALCOHOL, DICAPRYLYL  ETHER, GLYCERIN,  PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL, CETEARYL ALCOHOL, TALC, GLYCERYL STEARATE  CITRATE,  ORBIGNYA OLEIFERA SEED OIL, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL, GLYCERYL STEARATE,  CALENDULA OFFICINALIS FLOWER EXTRACT,  TOCOPHEROL,  XANTHAN GUM, PARFUM,  LINALOOL,  LIMONENE, CITRONELLOL, SODIUM BENZOATE, PHYTIC ACID, ZWIĄZKI ŻELAZA I TLENU naturalnie występujące minerały: CI 77491-TLENEK ŻELAZA, czerwień żelazowa, czerwonobrązowy naturalny pigment, Cl 77492 – TLENEK ŻELAZA ŻÓLTY, Cl 77499 – TLENEK ŻELAZA CZARNY, CI 77891 – DWUTLENEK TYTANU, mineralny filtr UV oraz naturalny biały pigment



Krem ma ładne, zachęcające opakowanie. Po wyciągnięciu z kartonika widzimy małego rozmiaru tubkę. Jest ona miękka dzięki czemu nie ma problemu z wyciśnięciem kremu. Krem ma intensywny zapach nagietka, co prawda mi on nie przypadł do gustu, ale też nie był w żaden sposób drażniący.



Jak dla mnie krem jest mocno koloryzujący. Mam bardzo jasną cerę i nawet przy cienkiej warstwie jest on dla mnie zdecydowanie za ciemny. Dodatkowo, jeśli nałoży się go nie równo to na mojej twarzy robił ciemne smugi i wyglądało to, jak nierówno nałożony, za ciemny podkład, więc użyłam go dwa razy, aby się upewnić, że nawet bardzo równe nałożenie nie wygląda u mnie dobrze. Zdecydowanie nie jest dla osób o jasnej cerze.



Poprosiłam siostrę, aby przetestowała go za mnie, ponieważ ona ma ciemniejszą cerę dzięki czemu kolor był w miarę dopasowany do niej. Według mojej siostry trzeba nałożyć krem równo, aby nie było żadnej różnicy w odcieniach. Używała go na noc i na dzień. Ma lekką konsystencję, przypomina trochę krem BB. Zapach początkowo jest bardzo wyczuwalny na skórze, ale po czasie zaczyna się ulatniać. Skóra jest zmatowiona, ale i tak ma ładny lekki, naturalny blask i nie zaczyna się świecić. Lekko nawilża i lekko wygładza skórę. Dobrze się sprawdza, jeśli akurat nie chce nam się nakładać makijażu, a chcemy wyrównać lekko koloryt skóry. Wytrzymuje na skórze kilka godzin i nie schodzi za szybko.
Wniosek z tego taki, że jeśli kolor Wam podpasuje to będziecie z niego zadowolone.

Kosmetyki Cosnature są dotępne w Hebe, Apteki DOZ, Apteki Cefarm, + drogerie Eko.

Zapraszam do polubienia:
Fanpage bloga KLIK
Instagram KLIK
Twitter KLIK
DressCloud KLIK
Follow my blog with Bloglovin

Proszę o niezostawianie linków do swoich blogów/stron w komentarzach. Dziękuję!

Przypominam także o konkursie w którym możecie wygrać paletkę MUR lub paczkę niespodziankę:

12 komentarzy:

  1. Dla mnie też pewnie byłby zbyt ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji jeszcze używac żadnych kosmetyków tej firmy, ale pewnie kiedyś się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie jestem ciekawa jakby się kolor dopasował do mojej karnacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. To dla mnie też chyba będzie za ciemny

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie zdecydowanie za ciemny byłby

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się, ale potrzebowałabym czegoś mega jasnego:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za ciemny plus skład nie jest ciekawy jeśli chodzi o coś, co nakładałabym na twarz ;o

    OdpowiedzUsuń
  8. planowałam kupić go mamie, ale niestety ona ma jasną karnację... szukam dalej.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no nie raczej nie dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie bym przetestowała,jednak niestety dla mnie też odcień za ciemny :/

    OdpowiedzUsuń
  11. obecnie sprawdzam maskę do włosów cosnature, a mam jeszcze chyba szampon i jakieś masło do ciała

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam już o nim pozytywną opinię i mam zamiar kupić, widzę że kolor powinien być ok dla mnie, mam ciemniejszą karnację :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie postu i komentarz :)

Copyright © 2016 Malinowy Skarbiec , Blogger