wtorek, 23 kwietnia 2019

To już mój 4 swop! || DressCloud - L'biotica, Mysterium, Bilou, Essence

Część z Was na pewno kojarzy DressCloud. Jest to portal dla kobiet, gdzie można dodawać zdjęcia, które każdy użytkownik może kryształkować (lajkować), a później tymi kryształkami można licytować swopy, czyli paczki kosmetyków (najczęściej, czasem są to też różne gadżety). Jest tam też barometr aktywności za który dostaje się kryształki. Można także walczyć o odznaki oraz rozmawiać z innymi dziewczynami na forum. Taki portal fajnych babeczek :D


Mój swop składał się z 4 produktów. Był to swop 'do wyboru do koloru', czyli spośród 10 produktów, wybieram te, które najbardziej mnie się podobają. Oprócz wybranych kosmetyków dostałam także kod rabatowy do Kosmetyki z ameryki, próbkę Cosnature, zajączka ❤️🐇 oraz naklejki.


L'biotica, Profesional Therapy, Blond Toner Shampoo, Tonujący, fioletowy szampon do włosów blond, farbowanych i rozjaśnianych

Co prawda blondynką jeszcze nie jestem, ale zamierzam wrócić do blondu na własną rękę, więc przyda mi się dobry szampon, który ewentualnie pomoże mi się pozbyć kurczaka z włosów. Jak na razie tylko wąchałam go i zapach przepiękny.


Mysterium, Vegan Baobab, Odżywka nawilżająca

Produkty do włosów uwielbiam. Markę tylko trochę kojarzę i nie miałam jeszcze okazji nic od niej testować. Zapach przypomina mi bardziej mydło niż odżywkę do włosów, ale jest przyjemny. Osobiście wolę, gdy maski i odżywki mają jednak intensywny zapach pozostający na włosach, ale zobaczymy jak się sprawdzi.


Bilou, Tasty Donut 2in1 Bodyspray, Spray do ciała o zapachu pączków

To był produkt, który wybrałam jako czwarty, bo głównie tylko trzy produkty mi się spodobały, a ten wybrałam, bo wiedziałam że pewnie zużyję. Zapach to taka wata cukrowa połączona z donutem. Jest bardzo, bardzo słodki. Nie spodziewałam się, aż takiej słodyczy, ale przynajmniej będę naprawdę słodko pachnieć :D


Essence, Million Nude Faces Eyeshadow Box01 #beYOUtiful, Paleta cieni do powiek

Moimi ulubionymi kolorkami w paletach są właśnie nudziaki, więc gdy zobaczyłam tę paletkę w tym przecudownym opakowaniu, wiedziałam, że musi być moja. Żadnych cieni Essence jeszcze nie miałam, więc to idealna okazja na przetestowanie. U mnie pewnie szybko zejdą te jasne kolorki :D

Znacie DressCloud? Miałyście któryś z tych produktów?


Facebook KLIK, Instagram KLIK, Twitter KLIKDressCloud KLIK


6 komentarzy:

  1. Też jestem na Dresscloud, ale jeszcze nigdy nie udało mi się wylicytować swopa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super swop ;) Kiedyś też miałam dresscloud, ale jakoś o nim zapomniałam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega, ja jakoś nie mogłam odnaleźć się na tej platformie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jestem na tej platformie, ale nigdy mi się nie udało wylicytować swopa (ale regularna też nie jestem tam, więc coś za coś) :D Najbardziej ciekawi mnie szampon z L'biotica :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny swop, a paletka cieni ma piekne uniwersalne kolorki, milego uzywania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze nawet nie wiedziałam, że są tego typu portale. Aż muszę się temu bliżej przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie postu i komentarz :)

Copyright © 2016 Malinowy Skarbiec , Blogger