środa, 22 listopada 2017

Efektima • Hydrożelowe płatki pod oczy: Hialu-lift | Wine-therapy, Na bazie ekstraktu z czerwonego wina | White-compress, Rozjaśniające cienie i sińce + ROZDANIE

Dziś nie za ładna pogoda za oknem. Ja nadal czekam na powrót mojego laptopa z serwisu...to już ponad 3 tygodnie. W dzisiejszych czasach znaleźć dobry serwis graniczy z cudem. Jeśli do końca tygodnia nie zrobią to zabieram go i dam gdzie indziej, bo powoli zaczyna mi to bardzo przeszkadzać. Za to dla Was mam dość przyjemny post o produktach, które pomogą zadbać o skórę pod oczami.



Precyzyjne połączenie kwasu hialuronowego, witaminy E, C i B3, ekstraktu z czerwonego wina oraz olejku z kwiatów róży, pozwala spowolnić proces starzenia. To połączenie pomaga tkance łącznej skóry odzyskać lepszą sprężystość oraz rozjaśnić cienie pod oczami. Wpływa ono także na poprawę wyglądu skóry wokół oczu. Po zastosowaniu płatków drobne zmarszczki zostają wygładzone i mniej widoczne, a skóra intensywnie nawilżona i odprężona.
Skład: aqua, hydrolyzed soy protein, niacin, propylene glycol, algae extract, hyaluronic acid, allantoin, beta-glucan, glycerin, glyceryl acrylate/acrylic acid copolymer, panthenol, phenoxyethanol, ethylhexylglycerin, sodium benzoate, ascorbic acid, pvm/ma copolymer, petrolatum, red wine extract, carbomer, disodium edta, rose flower oil, tocopherol, vitis vinifera seed extract, iodopropynyl butylcarbamate, polysorbate 20



Wygodne w użyciu hydrożelowe płatki pod oczy opracowane z myślą o działaniu rozjaśniającym cienie i sińce pod oczami. Skrupulatnie dobrane i połączone składniki aktywne wpływają na poprawę wyglądu skóry pod oczami. Ekstrakt z mleka, witamina C oraz B3 znane są ze swych właściwości rozjaśniających i pielęgnujących. Kwas hialuronowy, ekstrakt z alg oraz witamina E, cenione są za działanie przeciwzmarszczkowe, poprawiające elastyczność, jędrność i gładkość skóry, dbają o odpowiednie nawilżenie oraz działają regenerująco.
Skład: aqua, hydrolyzed soy protein, niacin, propylene glycol, algae extract, hyaluronic acid, allantoin, glycerin, panthenol, polyacrylic acid, ethylhexylglycerin, xanthan gum, ascorbic acid, phenoxyethanol, pvm/ma copolymer, lac, petrolatum, carbomer, disodium edta, tocopherol, vitis vinifera seed extract, rose flower oil, polysorbate 20



Przeciwzmarszczkowe, liftingujące płatki pod oczy o innowacyjnej technologii hydrożelowej. Zmniejszają opuchliznę i cienie. Zapewniają natychmiastowy efekt odświeżenia i poprawy wyglądu skóry wokół oczu. Dostarczają skórze wielu cennych substancji odżywczych i regenerujących. Dzięki zastosowanym wysokiej jakości składnikom aktywnym intensywnie nawilżają skórę oraz wpływają na redukcję zmarszczek. 
Skład: aqua, hydrolyzed soy protein, niacinamide, panthenol, algae extract, propylene glycol, hyaluronic acid, allantoin, beta-glucan, phenoxyethanol, ethylhexylglycerin, sodium benzoate, xanthan gum, ascorbic acid, carbomer, disodium edta, sodium heparin, rose flower oil, tocopherol, vitis vinifera fruit extract, gold, iodopropynyl butylcarbamate, polysorbate 20




Wszystkie płatki są dobrze nasączone w płynie. Otwiera i nakłada je się w ten sam sposób. W dotyku przypominają taką wytrzymalszą galaretkę. Wystarczy je dopasować odpowiednio do skóry i gotowe, czekamy 20 min. Dobrze trzymają się skóry i nie odpadają.
Moja skóra wchłania prawie cały płyn tych płatków. Po zdjęciu ich ze skóry pozostaje cienka warstwa, która po wklepaniu szybko się wchłania i nie pozostawia klejącej się warstwy, za co ogromny plus. Działanie płatków ma być mniej więcej podobne, każde mają pomóc na sińce i cienie pod oczami oraz zredukować lekko zmarszczki.



Wszystkie płatki zapewniają takie uczucie ukojenia i wypoczęcia skóry. Bardzo przyjemnie, gdy po całym męczącym dniu możemy położyć pod oczy zimne płatki, które odprężają skórę pod oczami.
Płatki przede wszystkim dobrze nawilżają skórę pod oczami. Jest ładnie odświeżona i wypoczęta. Akurat to jak najbardziej widać. Cienie i sińce są lekko rozjaśnione, dzięki czemu o wiele mniej widać zmęczenie oczu co jednak jest uciążliwe przy ogólnym zmęczeniu. Jednak przy żadnych płatkach nie zauważyłam działania na zmarszczki, może przy dłuższym stosowaniu byłoby to bardziej zauważalne, ale po użyciu każdych płatków jeden raz nie możecie się spodziewać cudów.
Jak dla mnie efekt nawilżenia i wypoczęcia jest jednak zadowalający. Przynajmniej płatki coś robią i nie są zwykłą ściemą, na którą czasem możemy trafić. Są przyjemne w stosowaniu i jeśli ktoś ma trochę opuchniętą skórę pod oczami, jakieś cienie i sińce, to powinien je wypróbować, bo ładnie rozjaśniają i odprężają skórę. Są dostępne m.in. w Rossmannie za 5,49, a na stronie Efektima za 4,74 (i za 1,23 gatunek II).


efektima logo


Zapraszam do polubienia:
Fanpage bloga KLIK
Instagram KLIK
Twitter KLIK
DressCloud KLIK
Follow my blog with Bloglovin


Proszę o niezostawianie linków do swoich blogów/stron w komentarzach. Dziękuję!

Dodatkowo przypominam o rozdaniu, wystarczy być obserwatorem bloga (można kliknąć w banerek):

16 komentarzy:

  1. Muszę spróbować tych płatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie jestem fanką takich płatków:/ Ale czasami zdarza mi się użyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sprawdzić, jak by się u mnie spisały

    OdpowiedzUsuń
  4. któreś miałam, ale sprezentowałam mamie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kupione, ale jeszcze ich nie używałam. Testy wkrótce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, wszędzie widzę te płatki ostatnio, a ja nigdy nie używałam jeszcze! Koniecznie muszę nadrobić, bo ostatnio brakuje mi czasu na sen :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie sięga się po takie płatki chociażby po ciężkiej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nigdy chyba nie używałam jeszcze takich płatków :) Fajnie, że się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuszą mnie od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię wszelkie płatki pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam płatki pod oczy! :) Tych jeszcze nie miałam, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. myślę o produkcie tego typu, ale nie wiem czy z tej firmy :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne produkty, żałuję jedynie, że nie przedstawiłaś efektów przed i po,których jestem bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam tych produktów, właśnie zastanawiałam się czy one nie będą spadać ale rozwiałaś moje wątpliwości :)
    xxPozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię płatki pod oczy, jednak tych jeszcze nie miałam okazji testować - czas to zmienić =)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam, polubiłam i napewno kupię kolejne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie postu i komentarz :)

Copyright © 2016 Malinowy Skarbiec , Blogger