wtorek, 19 lutego 2019

Long4Lashes • Brow Tattoo, Long-lasting Brow Tint 24h, Żelowy preparat do makijażu permanentnego, Espresso

Bardzo lubię produkty do brwi, które nie są pomadami, ani kredkami. Niestety u mnie wyglądają one bardzo sztucznie i rzadko, która się sprawdza, dlatego głównie stawiam na tusze do brwi. Jednak dzięki promocji -55% w Rossku w październiku udało mi się kupić ten żelowy preparat za 13,50zł.



"Long 4 Lashes Brow Tattoo Espresso – to żelowy preparat stworzony dla uzyskania 24-godzinnego efektu makijażu permanentnego.
Innowacyjna technologia LongStayColour pozwala na precyzyjne modelowanie i podkreślenie kształtu brwi, a także na idealne wypełnienie kolorem brakujących włosów.
Biotyna i olej arganowy, zawarte w formule żelu, odżywiają i wzmacniają włoski, nadając im połysk oraz zdrowy wygląd.
Formuła Peel-off – komfortowy sposób na uzyskanie modnego i naturalnego makijażu brwi. Żel zapewnia wygodną aplikację, a po zaschnięciu łatwo się ściąga – pozostawiając idealnie wymodelowany kształt brwi.
Efekt: Optycznie wyregulowane i podkreślone brwi, perfekcyjny makijaż oraz wyrazisty kolor – bez konieczności poprawek w ciągu dnia.
Stosowanie: Oczyszczone i suche brwi dokładnie pokryć żelem, zaznaczając kształt. Odczekać około 30 minut do wyschnięcia i utworzenia się filmu. Po upływie wyznaczonego czasu, delikatnie usunąć warstwę peel-off w kierunku od wewnętrznej do zewnętrznej części brwi.

Skład: Aqua, Polyvinyl Alcohol, Propylene Glycol, Polysorbate 20, Argania Spinosa Kernel Oil, Sodium Hyaluronate, Biotin, Acrylates Copolymer, Phenoxyethanol, Urea, Disodium Phosphate, Citric Acid, Ethylhexylglycerin, Caprylyl Glycol, Triethanolamine [+/- May Contain: CI 19140, CI 17200, CI 42090, CI 27755]."



Żel chwilę u mnie postał, ale używam go od prawie 3 miesięcy. Na początku używałam go co kilka dni gdy miałam czas, teraz już zaczęłam prawie codziennie. Niestety muszę się pospieszyć z jego zużyciem, bo po otwarciu trzeba go zużyć w ciągu 3 miesięcy. Wolę gdy produkty do makijażu są ważne minimum pół roku, bo wtedy wiem, że na pewno zużyję.

Opakowanie z zewnątrz przypomina trochę eyeliner, albo ich odżywkę do rzęs tylko, że w ciemnych kolorach. Po otwarciu widzimy pędzelek wielkości pędzelka od lakieru do paznokci. Pierwsze nałożenie było dość trudne. Nie miałam żadnej wprawy i trochę powyjeżdżałam, więc polecam mieć wacik, zmoczony płynem micelarnym, złożony dwa razy (w trójkąt) żeby różkiem móc łatwo wytrzeć niepożądane wyjechania. Z każdym kolejnym razem było o niebo lepiej. Nabrałam większej wprawy i bez problemu mogłam malować taki kształt jaki chciałam. Jedynie przy końcu brwi gdy jest węższa zawsze muszę lekko poprawić, bo pędzelek jest grubszy niż brew.



Kolor żelu jest bardzo ciemny. Jednak wiadomo, że brwi nie będą miały takiego koloru. Po nałożeniu żelu należy odczekać 30 min i ściągnąć żel. Formuła peel-off jest tu genialna. Resztki, których nie udaje mi się ściągnąć od razu wyczesuje szczoteczką do układania brwi (przy okazji je wtedy jeszcze układam).
Jak widać skóra oraz brwi są zabarwione na brązowy kolor. Na żywo efekt jest bardzo naturalny. Ja akurat idealnie trafiłam z kolorem i jestem z tego bardzo zadowolona. Kolor jest trwały. W ciągu dnia nie znika sam z brwi. Cały czas są podkreślone tak samo. Minusem jest jedynie to, że zmywa się od razu podczas prysznica lub od wacika z płynem do demakijażu. Pewnie wytrzyma te 24h lub nawet i więcej jeśli przez tyle czasu nie zmoczycie brwi. Na pewno nie jest to dobry wybór na basen :P



Kolor i naturalny wygląd bardzo mi się podoba. Teraz kiedy umiem już malować nim brwi idzie mi to bardzo szybko. Opakowanie ma tylko 8ml, a jest bardzo wydajne. Minusem nie jest tylko to, że zmywa się od wody, ale także jego cena. Można go kupić za 20 zł w necie, za 29,99 zł w Rossku, ale ja chyba poczekam na kolejną promkę (która mam nadzieję, że będzie nie długo) i wtedy zrobię sobie zapas, bo cena 13,50 zł to tak akurat.

Czego używacie do brwi? Stosujecie hennę czy tinty? Może stawiacie tylko na pomady, kredki, tusze?

Facebook KLIKInstagram KLIKTwitter KLIKDressCloud KLIK


6 komentarzy:

  1. Myślałam, że dłużej utrzymuje się na brwiach, niczym henna :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy tak krótkim efekcie jednak mnie nie kusi. Myślałam, że utrzyma się dłuzej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że jego działanie jest tak krótkotrwałe.
    Ja chodzę do kosmetyczki na regulacje i henne, ale jak już henna zaczyna blaknąć, a ja lubię podkreślone brwi, to sięgam po kredki i żele do brwi. Kiedyś lubiłam cienie a teraz juz odpuściłam, bo to nie ten efekt co lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt dobrze widoczny i fajny, szkoda jednak ze jest nietrwaly ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba efekt, gdybym tylko potrafiła tak równo go nałożyć ;) Robiłam swego czasu hennę, ale zawsze nie do końca byłam zadowolona. Ostatnio zdecydowałam się na pójście do kosmetyczki i zrobienie henny.
    Jestem ciekawa jakby u mnie wypadł ten żel.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba efekt na brwiach!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie postu i komentarz :)

Copyright © 2016 Malinowy Skarbiec , Blogger