poniedziałek, 1 lutego 2021

Anwen • Turban do włosów

Długi czas przymierzałam się do jego kupna, ale przy okazji robienia zakupów internetowych, bo musiałam kupić materiałową opaskę do włosów, skusiłam się na turban za 24,99. Wcześniej nie miałam żadnego turbanu, uznałam, że będzie wygodniejszy niż po prostu ręcznik lub bawełniana koszulka.


"Turban Wrap It Up, wykonany z przewiewnej, chłonnej i gładkiej bawełny, to najlepszy przyjaciel każdej świadomie dbającej o włosy kobiety. 
Dzięki niewielkiemu dodatkowi elastanu świetnie trzyma się na głowie, a gumowa pętelka zabezpiecza go przed przypadkowym rozwinięciem. Koniec z paradowaniem w nietwarzowym ręczniku, który zsuwa się i rozwija! Gładki, czarny turban pozwoli Ci zadbać o włosy wygodnie i łatwo, a przy tym wyglądać szykownie ;)

Po co Ci turban Wrap It Up?
- do naszej nocnej maski Sleeping Beauty, jeśli boisz się o poduszkę
- zamiast ręcznika - do osuszania włosów
- do włosingu - po nałożeniu maski czy oleju, by lepiej wniknęły w głąb włosów
- do ploppingu, jeśli wydobywasz skręt
- do zabezpieczania włosów podczas zabiegów pielęgnacji twarzy

Krok po kroku - jak używać turbanu Wrap It Up?
Pochyl głowę do przodu, nałóż turban, umieść w nim włosy, zawiń w rulon i zepnij z tyłu za pomocą gumowej pętelki.

Skład:
93% bawełna, 7% elastan; gramatura 210g/m2"


Turban nie jest w 100% z bawełny. Tutaj się trochę zdziwiłam, bo zwykle są polecane do osuszania włosów czysto bawełniane koszulki, a jednak jego skład to 93% bawełna, 7% elastan. Turban ma gumkę o którą można zaczepić końcówkę, aby się nie rozwijał.
Najczęściej używałam go do osuszania włosów, rzadko do olejowania, bo obawiałam się że po olejowaniu nie mogłabym go użyć do osuszenia włosów po myciu, bo byłby już trochę od olej i żelu aloesowego. Co prawda wiadomo, że ilość pozostawiona na turbanie byłaby mała, ale moje włosy łatwo obciążyć po myciu i sprawić, aby były strączkami (szczególnie, że pozostawiony olej byłby pewnie głównie na górnej części włosów, a tam jednak po myciu nic nie nakładam).


To, że jest to przewiewny materiał to się zgodzę, turban jest bardzo cienki, przez co moim zdaniem jest za cienki, aby dać radę wchłonąć wodę z włosów po myciu. 
Nie jest zbyt chłonny - tam gdzie jest przyciśnięty do włosów to tak, jest mokry, ale ta woda się w nim nie rozchodzi (tak jakby na boki, wokół tego miejsca), przez co mało jej wciąga, bo w danym miejscu nie jest już w stanie więcej wchłonąć. Uprzedzam, że mam włosy półdługie, dość rzadkie i cienkie, więc nie ma u mnie nie wiadomo jakiej ilości wody do wchłonięcia.
Byłby idealny gdyby był grubszy i lepiej chłonął wodę. Będę go używać, bo go mam, ale gdybym kupowała go stacjonarnie i dotknęłabym go przed kupnem, to pewnie nie byłabym jego właścicielką. Plus nie wyobrażam sobie jak mają go używać osoby z długimi włosami, bo włosy na pewno będą im wystawać za turban.

Jak osuszacie włosy? Używacie do tego ręcznika, koszulki, czy może jednak zainwestowaliście w turban?

2 komentarze:

  1. To ja mu jednak pozostanę przy ręczniku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat ten turban zupełnie mnie nie kusił, ale sporo ich innych produktów już owszem. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie postu i komentarz :)

Copyright © 2016 Malinowy Skarbiec , Blogger