środa, 15 lipca 2015

Ziaja • Skoncentrowany krem oliwkowy foto-ochronny

Ziaja
Liście zielonej oliwki
Skoncentrowany krem oliwkowy foto-ochronny
UVB+UVA
SPF 20 ochrona średnia
Pomimo zmiennej pogodny za oknem mimo wszystko często jest mocne słońce wysuszające naszą skórę. W takich wypadkach potrzebujemy dobrych kosmetyków, aby pozostawała ona nadal w dobrej kondycji.

Na opakowaniu:
Lekki, nietłusty krem z esencją z liści zielonej oliwki. Zapewnia prawidłowe nawilżenie, ochronę i regenerację. Idealny na każdą pogodę, dla każdego rodzaju skóry, w każdym wieku. 
Liście zielonej oliwki - odświeżają i wzmacniają skórę oraz chronią przed transepidermalną utratą wody. 
System nowoczesnych filtrów UV - chroni przed podrażnieniami słonecznymi. 
Emolienty i witaminy - zmiękczają naskóre i wygładzają drobne zmarszczki.
Stosowanie: Krem nanieść na skórę twarzy, szyi i dekoltu, delikatnie wklepać.


Mimo wszystko krem jest bardzo wydajny. Wystarczy mała ilość, aby dobrze go rozprowadzić po twarzy. Ma ładny zapach, zbliżony do kremów do opalania, ale ma od nich o wiele lepszą konsystencje. Dość szybko wchłania się w skórę, ale zostawia tłusty film. Plusem jest to, że chroni przed podrażnieniami słonecznymi co przy mojej delikatnej skórze jest idealne, bo czasem trudno znaleźć tak delikatnie działający produkt.
Nawet następnego dnia po jego użyciu skóra na twarzy jest miękka i delikatna w dotyku.
Sama używałam go jeszcze na spalone ramiona gdzie skóra schodziła mi jak u węża, ale krem zastopował to i pomógł zregenerować się mojej skórze.
Pomimo że opakowanie ma tylko 50ml uważam że to wydajny produkt i nie drogi. Ja kupiłam go w górach za 5zł, ale w Rossmannie można go dostać za 7,50.
Dzięki temu, że jest to małe opakowanie łatwo jest je zmieścić w torbie albo w walizce.
Jestem ogromną fanką produktów firmy Ziaja, która i tym razem mnie nie zawiodła.
Moja ocena: 8.5/10

Zapraszam do obserwowania bloga ;)

3 komentarze:

  1. mialam ochote wyprowac ten krem, ale skoro tworzy tlusta i lepka warstwe na skorze, to raczej sie nie skusze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko polecam go :) Ma bardzo dobre działanie.

      Usuń
  2. Używam go od jakiegoś czasu, nawet napisałam o nim recenzję na blogu. :) Idealny nie jest, ale ma ładny zapach i zgadzam się z Tobą w kwestii jego wydajności.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie postu i komentarz :)

Copyright © 2016 Malinowy Skarbiec , Blogger