środa, 17 października 2018

"Królową być..." || Police • To Be The Queen, Woda perfumowana dla kobiet

Gdy patrzę na to opakowanie, trzymając je w ręku od razu mam w głowie Hamleta i słynną scenę z monologiem i czaszką 💀. Jednak ta czaszka jest bardziej przyjazna niż ta ze sztuki. Specyficzny kształt flakonu sprawia, że perfumy wydają się naprawdę wyjątkowe, a złota korona to właśnie to, czego potrzebuje prawdziwa królowa 👑.



"Nuty zapachowe:
nuty głowy: mandarynka, pomarańcza, czerwone jagody, petit grain.
nuty serca: brzoskwinia, ananas, jaśmin, fiołek.
nuty bazy: paczula, wanilia, piżmo, cedr.
Skład: Alcohol Denat., Parfum (fragrance), Aqua (water), Pentaerythrityl, Tetra-di-t-butyl, Hydroxyhydrocinnamate, Limonene, Geraniol, Coumarin, Linalool, Amyl Cinnamal, Citronellol, Citral Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal."



Flakon mnie kupił gdy tylko otworzyłam pudełko. Najwspanialsze opakowanie perfum jakie miałam okazję dołączyć do swojej kolekcji. Oczywiście nie każdemu przypadnie do gustu, w końcu nie każdy lubi czaszki, ale ja się w nim zakochałam. Dodatkowo ta złota korona jako zamknięcie - cud, miód. Co prawda lubię też bardzo perfumy w normalnych flakonach, ale ta wyjątkowość tego opakowania jest idealna. 



Zapach jest mocny, intensywny i kobiecy. Przy zbyt dużej ilość może być trochę duszący, ale jeśli znacie umiar to nie powinno być problemy. Najbardziej wyraźnie w nim czuję nutę słodkiej mandarynki, ale ta słodycz nie jest dominująca. Nie są to typowo słodkie perfumy. Bardziej powiedziałabym, że pasują do takiej silnej kobiety dążącej do sukcesu - królowej. Delikatności się w nich nie doszukacie. Jednak jest to zapach przepiękny, umiejący skraść serce każdej kobiecie. Pełen wyraźnych nut zapachowych, a nie bezpłciowej mieszaniny. Perfum z charakterem.

Flakon i zapach tworzą tutaj idealną całość. Wyjątkowe królewskie opakowanie i mocny, kobiecy zapach. Mogę to najlepiej skomentować tak: "To jest to, co tygryski lubią najbardziej!". Moje opakowanie ma 40ml i jak na razie do końca jeszcze trochę. Widziałam, że są także opakowania 125ml i 75ml. Chętnie zainteresuję się opakowaniem 125ml gdy skończą mi się te. Będzie jeszcze większa czacha :D 
Oczywiście drogie Panie i Panowie jest także wersja męska 💀. :D 

Podoba Wam się flakon? Też lubicie takie wyjątkowe opakowanie? Jaki 'najdziwniejszy' flakon dotychczas widziałaś/eś?


Facebook KLIKInstagram KLIKTwitter KLIKDressCloud KLIK


4 komentarze:

Dziękuję za przeczytanie postu i komentarz :)

Copyright © 2016 Malinowy Skarbiec , Blogger