piątek, 8 stycznia 2016

Buty Hooy - Cleopatra #4

W tym tygodniu niestety zaczął padać śnieg. W jednej chwili zrobiło się koszmarnie zimno. Codziennie marze tylko o tym, aby wrócić do domu i schować się pod koc, i usiąść koło grzejnika żeby się ugrzać choć na chwilę. Zdecydowanie wolę lato. Pomimo, że śnieg jest baaardzo magicznym zjawiskiem to jednak wolę nie marznąć.
Dziś kolejny post o butach firmy Hooy.
Były już trzy posty o tych butach gdzie już trochę mogłyście posłuchać moich narzekań na te buty jak i ich plusy.
Jak widać na zdjęciu buty jeszcze żyją i raczej tak szybko mnie nie opuszczą. Będą idealne na wiosnę, bo nie wyobrażam sobie nosić ich teraz przy tym chłodzie.

Moje różowe cudeńka zostały przeze mnie bardzo wymęczone. Ciągłe bieganie w deszczu, a i nawet w pierwszym śniegu. Szczerze mogę powiedzieć, że są to buty tylko na dni z temperaturą na plusie. Są wytrzymałe. Nie rozklejają się pomimo ciągłego moczenia.
Jestem z nich zadowolona. Choć powinny być minimalnie szersze.
Materiał jest wytrzymały. Łatwy do wyczyszczenia co jest ogromnym plusem gdy tak ciągle pada i jest błoto.
Podsumowując: Buty zdały swój test. Są wytrzymałe i można w nich robić wszystko. Warto je mieć. Na pewno urozmaicą kolorystycznie stonowany ubiór.

Butki znajdziecie tu: KLIK



Poprzednie opinie:

#1
#2
#3

14 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądają choć różowy to nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie odważyłabym się ich założyć :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Survival normalnie :3
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są, takie ala baletki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj to prawda. Nie odważyłabym się w nich wyjść z domu w mroźny dzień. Za duży ze mnie zmarzluch :) ale na wiosnę to naprawdę fajna alternatywa tym bardziej, że są łatwe w utrzymaniu w czystości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze, że są trwałe :) Kolorek odważny, ale mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią wypróbowałabym jakieś buty tej marki :-) .

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie wyglądają :) chociaż raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak widzę emblemat z kolesiem w dresowej bluzie, to od razu mnie odrzuca :D Ale tak już mam, tego się nie zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  10. O tej porze roku bym ich nie założyła. ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty fajne ale to logo jest dla mnie tragiczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Różowy kolor to nie moja bajka :) jednak na wiosnę będą idealne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie postu i komentarz :)

Copyright © 2016 Malinowy Skarbiec , Blogger