środa, 20 kwietnia 2016

Harmony Plus • Hair Jazz, Szampon i odżywka na porost włosów

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z Harmony Plus. Do testów dostałam odżywkę i szampon Hair Jazz. Ostatnio jest o tych produktach bardzo głośno, ale czy to na pewno takie dobre kosmetyki?

O Harmony Plus:
"Nasza firma oferuje unikalne i innowacyjne produkty, dzięki którym Twoje życie będzie pełne radości i harmonii. Codziennie dbamy o Twoje dobre samopoczucie! 
Reprezentujemy trzy francuskie przedsiębiorstwa, które zajmują się produkcją kosmetyków, preparatów odchudzających i środków higieny osobistej: Claude Bell Institute, Atelier Du Merle (ADM) og Cornélie Silhouette élégante. 
Harmony Life plus prowadzi działalność w krajach skandynawskich i bałtyckich."



Informacje o sposobie użycia.


Szampon Hair Jazz
Ma niebieskawy kolor. Konsystencja zwykłego szamponu do włosów. Zapach dość dziwny, czysto chemiczny. Wystarczy odrobina, aby dobrze się pienił na skórze głowy. Przed użyciem go najpierw myłam włosy normalnym, sprawdzonym przeze mnie szamponem, który stosowałam na całe włosy. Szampon Hair Jazz stosowałam tylko przy samej nasadzie włosów - tak jak jest zalecane. Nie ma problemów ze zmyciem szamponu.


Odżywka Hair Jazz
Biały kolor jak przy normalnej odżywce. W miarę ładny zapach. Ją się trudniej nakładało na skórę głowy, ponieważ ma całkowicie inną konsystencje niż szampon i wcale tak łatwo się nie rozprowadza. Najbardziej zdziwiło mnie to, że w liście jest napisane, że odżywkę należy nanosić i wmasowywać tylko w skórę głowy, zaś na samym opakowaniu "Po umyciu włosów szamponem nanieś niewielką ilość odżywki na całe włosy". 
Efekty:
 

Wypowiem się teraz o tym zestawie razem. U mnie te produkty kompletnie NIE ZADZIAŁAŁY. Na porost nic, a nic nie wpłynęły. Jest taki sam jak zazwyczaj, a może nawet mniejszy (na zdjęciach wynosi około 1cm choć jest dość nie równy). Mogłam to dobrze zauważyć, ponieważ tuż przed rozpoczęciem "kuracji" pofarbowałam włosy. Szczerze powiem, że po każdym farbowaniu trochę mi wypadają włosy przez około tydzień i znów wracam do normy. Przez te produkty po każdym myciu mogłam zobaczyć garść moich włosów, które powinny być jeszcze na mojej głowie. Tak było przez całą miesięczną kurację. Myślałam sobie "a może przestaną wypadać i wtedy zacznie się to magiczne działanie", ale nie. Nie było żadnego magicznego działania. Z każdym umyciem załamywałam się coraz bardziej. Moje włosy się przerzedziły. Nie mam już ich za wiele na głowię. Z natury są cienkie, a tu mi jeszcze takie coś. Jedynym plusem tych produktów jest to, że bardzo dobrze nawilżają i odżywiają włosy. Akurat w tym sprawdzają się idealnie i mają bardzo szybkie działanie, ale co mi po tym jak włosów na głowie było coraz mniej?

Tego zestawu używałam przez miesiąc. Teraz kilka dni moje włosy odpoczywają i już wróciły do normy, i przestały tak wypadać, ale mądra Ania chciała jeszcze sprawdzić czy to na pewno od tych produktów tak wypadały, więc użyłam ich wczoraj jeszcze raz. Znowu pełno włosów spadło z mojej głowy. Te produkty dostają ode mnie ogromne 3x NIE. Spodziewałam się po tych produktach lepszego działania, ale się przeliczyłam. Na pewno nie oczekiwałam zwiększonego wypadania włosów.


Moja ocena: 0/10

Więcej o tych produktach i o ich "działaniu" możecie przeczytać tutaj KLIK
Harmony Plus
Zapraszam do polubienia:
Fanpage bloga KLIK
Instagram KLIK

Byłabym wdzięczna jakbyście kliknęły w baner poniżej i zagłosowały :D

12 komentarzy:

  1. A byłam skłonna wydać tyle kasy, żeby wypróbować, bo tak chwalone... Nie skuszę się, bo na mojej głowie niewiele zostało i nie chcę się tego pozbyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O Matko Boska! Współczuje Ci kochana.. Dużo czytałam o tych produktach i nigdy nikt nie mówił o wypadaniu. Z tego co wiem mają od cholery protein w składach i grozi to przeproteinowaniem włosów, ale żeby od razu wypadały? Szok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie u mnie po przeproteinowaniu żadnego śladu, ale to wypadanie było okropne...

      Usuń
  3. Mam starszą wersję - Hairbell. Ostatnio o niej pisałam. I u mnie działa! Może nie szaleńczo, ale przyrost jest spory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś ciężko mi się przekonać do tych produktów, bo trochę negatywnych opinii o nich czytałam. Widzę, że u Ciebie też nie podziałały ich produkty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że zawiódł ;/ Też myślałam, że to będzie coś fajnego.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że tak źle wypadły i szkoda włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki ma stylowe opakowanie i ciekawą nazwę, szkoda, że u Ciebie się nie sprawdziły :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że okazały się takim badziewiem, nawet ich nie znam i nie chcę poznawać :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że się nie sprawdziły ;( Obserwuje i zapraszam w wolnej chwili do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie było efektu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. No słabo :( Nie widziałam jeszcze tych szamponów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie postu i komentarz :)

Copyright © 2016 Malinowy Skarbiec , Blogger