piątek, 29 kwietnia 2016

Invex Remedies • Golden Touch, Odmładzająca mgiełka do twarzy na bazie złota

Nie kojarzę żebym kiedykolwiek używała mgiełki do twarzy. Zwykle do pielęgnacji używam toniku i płynu micelarnego, a mgiełki nigdy nie przykuły za bardzo mojej uwagi. Może to dlatego, że rzadko się o nich słyszy.

O sklepie naturalne-kosmetyki24.pl:
Innowacyjne kosmetyki i suplementy diety oparte na mikroelementach, które pielęgnują,regenerują i odmładzają organizm. 
Nasze preparaty zawierają m.in.: monoatomowe złoto, platynę, srebro oraz krzem organiczny.
Mgiełka do twarzy Au100 intensywnie i długotrwale nawilża i regeneruje skórę, przywraca jej jędrność, stymuluje syntezę kolagenu.
Sposób użycia: Rozpylić na oczyszczoną skórę twarzy i dekoltu 2 razy dziennie. Nie stosować dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Składniki: Aqua, Sodium Chloride, Tetraborate, Gold


Mgiełka jest bezzapachowa i bezbarwna. Bardzo łatwo rozpyla się na twarz i dekolt. Zajmuje to dosłownie chwilę, więc nie ma z tym żadnych problemów. Szybko wysycha. Pomaga lekko wygładzić skórę. Dobrze ją nawilża, co przy mojej suchej cerze jest ważne. Moje poliki i czoło mogą czasem robić za jakąś pustynię bez wody. Skóra wygląda na zdrowszą i bardziej promienną. Nie zostawia żadnej warstwy na skórze, bo akurat na twarzy bardzo tego nie lubię. Co prawda żadnego odmłodzenia twarzy nie zauważyłam, ale może przy dłuższym stosowaniu widzi się jakieś lepsze efekty. Regeneracja skóry jest minimalnie widoczna. Lubię dbać o skórę twarzy, więc chętnie zużyję ten produkt do końca, jednak nie wiem czy sama bym go kupiła. Działanie jest częściowo zadawalające, przynajmniej dla mnie, bo na nie których stronach można poczytać takie opinie, że produkt jest uznawany za jakiś cud.
Moja ocena: 6/10



Zapraszam do polubienia:
Fanpage bloga KLIK
Instagram KLIK

12 komentarzy:

  1. Ja lubię wodę oliwkową z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, mnie ten produkt zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama z chęcią by go wypróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chetnie bym przetestowała na sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię mgiełki - szczególnie takie, które mogę użyć na makijaż :) O srebrze w mgiełkach słyszałam ale o złocie czytam pierwszy raz :) Ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi niezwykle interesująco, szczególnie ta zawartość złota :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam mgiełki do twarzy - mi wystarczają toniki do szczęścia;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze boje się psiknąć sobie w oczy xD hehe i zawsze tak przymierzam się przymierzam :D
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiło mnie. :)

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie Zapraszamy do nas na zakupy. www.naturalne-kosmetyki24.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Mamy raba 20 % na kremy . zamowienia zbieramy tel 794 792 120. Zrób Manie Prezent

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie postu i komentarz :)

Copyright © 2016 Malinowy Skarbiec , Blogger