piątek, 8 kwietnia 2016

Lavera • Żel pielęgnujący do stylizacji brwi

Bardzo lubię takie produkty. Wolę jak moje brwi są ładnie ułożone, niż latające nie wiadomo gdzie, a najlepiej jeszcze każdy w inną stronę. Myślę, że większość z Was je dobrze pielęgnuje żeby jakoś wyglądały gdy wychodzimy z domu. W końcu są na twarzy i ludzie mijając nas najczęściej patrzą na nasze oczy, a co za tym idzie - w polu widzenia mają brwi.

O Laverze:
Od ponad 25 lat Laverana GmbH & Co. KG prowadzi na rynku sprzedaż kosmetyków naturalnych, które są produkowane zgodnie ze standardami dla certyfikowanych kosmetyków naturalnych. Każdy produkt jest indywidualnie opracowany, wyprodukowany, umieszczony w opakowaniu, a następnie rozesłany na cały świat do ponad 40 krajów. Wszędzie, gdzie jest to możliwe, firma wykorzystuje składniki roślinne pochodzące z kontrolowanych upraw ekologicznych, obecnie jest ich ponad 300 i poddaje się je – podobnie jak produkty i opakowania – prawdziwemu „maratonowi” testów jakości. Produkcja odbywa się na najwyższym poziomie jakości przy wykorzystaniu tzw. ”zielonej energii”. Produkty nie zawierają żadnych chemicznych konserwantów, substancji zapachowych i aromatów.
Żel to delikatna stylizacja i pielęgnacja brwi. Kombinacja starannie dobranych ekstraktów z korzenia lukrecji, rokitnika zwyczajnego, malwy, kwiatu limonki i róży nadaje brwiom naturalny połysk.
Skład: wodno-alkoholowy wyciąg z limonki*, cukier trzcinowy*, ksantan, szelak, olej arganowy*, ekstrakt z korzenia lukrecji*, ekstrakt z rokitnika*, masło shea*, olej z orzechów kokosa*, olej z lnicznika siewnego*, masło kakaowe*, oliwa z oliwek*, liposomy, ekstrakt z prawoślazu lekarskiego*, ekstrakt z róży*, ekstrakt z kwiatu lipy*, witamina C, Witamina E, olej z kwiatu słonecznika, mieszanka olejków eterycznych 
*składniki pochodzące z upraw ekologicznych
Opakowanie łatwe w użyciu. Na samej górze znajduje się grzebyczek. Po odkręceniu możemy zobaczyć szczoteczkę taką jaką mają nie które tusze do rzęs. Na niej znajduje się trochę płynu który nie jest, ani za gęsty, ani zbyt lejący. Nakładanie żelu na brwi jest bardzo proste. Wystarczy przejechać szczoteczką po włoskach i nadać brwi taki kształt jaki chcemy. Szybko wysycha, a co najważniejsze nie zostawia żadnego śladu na rzęsach, ponieważ jest bezbarwny, więc nadaje się do wszystkich kolorów brwi. Co prawda jeśli nałoży się za dużo to widać taki biały, wyschnięty 'proszek', ale jak nakłada się odpowiednio dużo to nie ma żadnych śladów. Brwi trzymają się na swoim miejscu mimo wiatru i deszczu (przetestowałam to solidnie). Nawet moja grzywka spadająca mi ciągle na oczy ich nie przesuwa. Są tak dobrze 'zamocowane' na swoim miejscu. Wytrzymują dobre kilkanaście godzin. Brwi po regularnym stosowaniu robią się bardziej błyszczące.
Żel ma nawet mocny zapach po otwarciu opakowania, ale po wyschnięciu już nic nie czuć. Zapach wydaje mi się taki lekko ziołowy. Mi osobiście się on nie podoba, ale jak dałam do powąchania mamie albo siostrze to powiedziały, że ładny.
Kosmetyku używam miesiąc (codziennie) i wcale za dużo mi go nie zeszło, więc jest wydajny. Jeszcze trochę go pomęczę.
Moja ocena: 9/10
Lavera ma bardzo dużo ciekawych kosmetyków, więc można kliknąć w baner i zapoznać się z ich ofertą:
Zapraszam do polubienia:
Fanpage bloga KLIK
Instagram KLIK

22 komentarze:

  1. Ciekawe czy ujarzmiłby moje niesforne brwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też takie są. Można się kiedyś skusić :)

      Usuń
  2. Fajnie, że u Ciebie się sprawdził :) Mi by się raczej nie przydał

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio bardzo polubiłam żele do stylizacji brwi :) Szkoda, że nie pokazałaś jak on się prezentuje na brwiach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie nowość, ciekawe cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno by mi się przydał. Mam nadzieję, że by ogarnął moje brwi :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie tym żelem :) Cienie podrażniły moją skórę, ale żel kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kompletnie nie znam tego produktu :) Moje brwi na szczęście nie robią mi zbyt dużych problemów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja na szczęście brwi podkreślać nie muszę:D są naturalnie wyraziste:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam ;) Zaciekawił mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. A wiesz, że nie miałam jeszcze żadnego żelu do brwi ?:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej nie lubię, kiedy coś zakładam przez głowę a rzęsy robią swoje i już nie są tak fajnie ułożone.. Może kiedyś skuszę się na taki żel ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego dnia :)
    Poklikasz w linki? Z góry dziękuje :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/banggoodcom.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  13. Great review!!! Nice blog!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jakoś nie korzystam z takich pomocników, nie po drodze mi z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz słyszę o takim produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz spotykam się z tym produktem :) Ciekawy opis :) zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie postu i komentarz :)

Copyright © 2016 Malinowy Skarbiec , Blogger