wtorek, 26 kwietnia 2016

Invex Remedies • Silver Touch, Innowacyjny, antybakteryjny tonik ochronny na bazie srebra

Bardzo lubię toniki do twarzy. Od niedawna się z nimi nie rozstaję. Stały się ważną częścią mojej pielęgnacji twarzy i stosuję je codziennie, więc każdy zostaje przeze mnie porządnie przetestowany.

O sklepie naturalne-kosmetyki24.pl:
Innowacyjne kosmetyki i suplementy diety oparte na mikroelementach, które pielęgnują,regenerują i odmładzają organizm. 
Nasze preparaty zawierają m.in.: monoatomowe złoto, platynę, srebro oraz krzem organiczny.
Antybakteryjny tonik Ag123 doskonale oczyszcza i chroni skórę, przywracając jej naturalny, zdrowy wygląd, Szczególnie zalecany dla cery trądzikowej.
Sposób użycia: Nanieść na oczyszczoną skórę, pozostawić do wyschnięcia.
Składniki: Aqua, PVP, Allantoin, Silver Acetate


Tonik jest bezbarwny i bezzapachowy. Po zmoczeniu nim płatka, przecierałam skórę twarzy. Nie podrażnił on w żaden sposób mojej skóry. Co prawda nie mam skóry trądzikowej, ale często borykam się z wypryskami na czole. Myślałam, że to może przez okres i tuż przed się pojawiają, ale niestety wyskakują w różnym czasie. Jak ja nie lubię gdy moja skóra na twarzy nie jest gładka. Rzadko kiedy nakładam korektory, pudry itp., więc nie zakrywam tego. Ten tonik pomógł mi szybciej się ich pozbyć z mojej twarzy. Co prawda nie jakoś bardzo szybko, że po jednym dniu ich już nie było, ale skracał ten czas czekania, aż wreszcie znikną. Jest on bardzo lekki i nie zostawia żadnej warstwy na skórze. Pomaga pozbyć się świecenia skóry. Największy problem mam zawsze z nosem. Czasem odbija światło lepiej niż niejedno lusterko dlatego potrzebuję produktów, które sobie z tym radzą. Ten tonik nawet nieźle sobie radził, choć znam lepsze produkty. Liczyłam, że pomoże mi także z wągrami, ale niestety w tym się u mnie nie sprawdził. Produkt bardzo wydajny.
Moja ocena: 7/10


Zapraszam do polubienia:
Fanpage bloga KLIK
Instagram KLIK

8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kosmetyki ze srebrem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te same problemy skórne co Ty i ciężko jest mi się z nimi uporać. Nienawidzę wyprysków i tej kaszki na czole. Do tego wągry.. Niby nie widać tego tak bardzo ale denerwuje mnie to ogromnie.. Ja jeszcze nie znalazłam produktu, który mógłby mi pomóc na 100%. Jedynie wizyty u kosmetologa z czasem przynoszą upragnione efekty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba powinnam go wypróbować na swojej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi interesująco, muszę rozważyć jego wypróbowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam chęć wypróbować produkty tej marki. Bardzo mnie kuszą :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki ze srebrem? Jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie postu i komentarz :)

Copyright © 2016 Malinowy Skarbiec , Blogger