piątek, 6 maja 2016

Indigo Nails Lab • Lakier do paznokci I'm the boss oraz baza diamentowa do paznokci

Pamiętacie jeszcze wspaniałą paczuszkę od Indigo Nails Lab? Dostałam tak wiele produktów do testowania. Byłam szczerze zachwycona. Dziś będzie kolejny lakier do paznokci oraz, nowość dla mnie, baza diamentowa. Zapraszam do dalszego czytania.
 
Lakier do paznokci I'm the boss:
Pastelowe kolory lakierów do paznokci to absolutny hit tego sezonu! Orzeźwiająca mięta z kolekcji Pastelove to wspaniały pomysł na stylizację o każdej porze roku

Baza diamentowa do paznokci:
Kryształy diamentu zawierają rzadkie i cenne pierwiastki, które działają jak ochronny pancerz i poprawiają kondycję płytki. 
Baza diamentowa stosowana regularnie wzmacnia kruche paznokcie i pozwala uzyskać wymarzoną długość widocznego wolnego brzegu.
Stosowana pod warstwę lakieru wydłuża czas noszenia koloru na paznokciach.


Lakier do paznokci:
Lakier o moim ulubionym miętowym kolorze. Po prostu coś pięknego. Bardzo lubię takie jasne kolorki. Podobnie jak lakier Watermelon wydaje się być bardziej lejący (lekko) od innych lakierów, przez co łatwiej się go nakłada. W zależności od ilości warstw różnie wysycha: 1 normalna warstwa - 3 minuty, 2 normalna warstwa - 10 minut, 1 grubsza warstwa żeby nie musieć nakładać warstwy drugiej - 10-12 minut. Podobnie jak lakier, który opisywałam już wcześniej z tej firmy, tak samo zachowuje się przy gorących kąpielach - o coś lekko zahaczysz albo spróbujesz coś otworzyć paznokciami i już odchodzi za jednym razem lakier z całego paznokcia. Nie patrząc na to lakier wytrzymuje około 4 dni na paznokciach bez większych uszczerbków. Ze względu na kolor wiem, że to nie będzie moje ostatnie opakowanie tego lakieru.
Moja ocena: 7/10
Lakier po jednym dniu ze mną.

Baza diamentowa:
Baza ma lekko mętny kolor, ale na paznokciach jest całkowicie bezbarwna. Pomaga w łamliwości paznokci. Może przy dłuższym stosowaniu efekty będą jeszcze lepsze, bo jak na razie połamały się paznokcie - przy każdej ręce środkowy, ale zobaczę jak będzie się dalej sprawowała. Bazę stosowałam pod lakier, który widzicie wyżej. Jestem pewna, że to dzięki niej lakier trzymał się tak długo bez uszczerbku. Jestem z niej dość zadowolona. Trochę wzmocniła moje paznokcie.
Moja ocena: 8/10

Zapraszam do obejrzenia oferty sklepu, bo baza i lakier to jedne z nielicznych produktów:



Zapraszam do polubienia:
Fanpage bloga KLIK
Instagram KLIK

17 komentarzy:

  1. Kusza mnie ich lakiery :) Bardzo podoba mi się ten miętowy kolorek :) Szkoda jednak, że lakier tak długo schnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor idealny na wiosnę i lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor. Moje paznokcie czekają aż podrosną i wtedy będzie malowanie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. idealny kolor :)
    Zapraszam na rozdanie: https://onlybooks-jdb.blogspot.com/p/rozdanie.html?showComment=1462550502274

    OdpowiedzUsuń
  5. Błękit <3 Ojej. Kocham odcienie niebieskiego na paznokciach:D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Póki co to używam hybryd i na razie nie wyobrażam sobie życia bez nich :P :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam lakiery, a lakiery tej marki bardzo mnie zachwycają. Świetnie prezentują się na Twoich pazurkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten miętowy ma cudny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie bym wypróbowała lakiery tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek idealny na wiosnę - lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na lato idealny kolor! Mam od nich czerwony, bardzo fajnie się spisuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie postu i komentarz :)

Copyright © 2016 Malinowy Skarbiec , Blogger