niedziela, 23 kwietnia 2017

DNC • Kwas hialuronowy do skóry delikatnej

Dziś przedstawię Wam produkt, który podobno każda kobieta, która chce wyglądać młodziej powinna mieć w swojej kosmetyczce. Jak po samym tytule możecie się domyślić chodzi o kwas hialuronowy. Jesteście ciekawe jak się sprawdził? Zapraszam dalej.



Kwas hialuronowy do skóry delikatnej wiąże i zatrzymuje poziom nawilżenia, w rezultacie skóra wygląda młodo. Kwas hialuronowy to naturalna część struktury naszej skóry. Stosując kwas hialuronowy przywracamy poziom kwasu hialuronowego, skóra staje się bardziej elastyczna. Super intensywne nawodnienie naskórka znacznie zwiększa swoje właściwości ochronne. Poprawia koloryt i teksturę skóry. Po zastosowaniu kwasu hialuronowego skóra jest miękka, gładka i elastyczna.




Kartonik od buteleczki jest dość kolorowy. Przykuwający uwagę. Z tyłu znajduje się naklejka z wszelkimi informacjami. Samo opakowanie kwasu jest plastikowe. Jest ono brązowe, ale prześwitujące, więc nie ma żadnego problemu z kontrolowaniem ilości produktu.



Wydobywamy go naciskając pompkę. Na początku pompka trochę się zacinała i ciężko chodziła, ale po kilku dniach się wyrobiła i już chodzi gładko. Naciskając lekko pompkę, możemy kontrolować ilość wydobywanego kwasu. Żeby go rozprowadzić na problematycznych miejscach twarzy. U mnie 2-3 kropelki jak najbardziej wystarczyły. Produkt jest wydajny i te 10ml na spokojnie na te 2-3 miesiące wystarczy. Oczywiście wszystko zależy od stosowanej jednej 'dawki' i od tego, czy używamy 1, czy 2 razy dziennie. U mnie to było różnie. Zależało od tego ile czasu miałam rano, ale przed pójściem spać zawsze go nakładałam.




Kwas jest bezbarwny i bezzapachowy, więc nic Was nie będzie męczyć. Rozprowadzenie go na skórze jest bardzo szybkie. Również szybko się wchłania i czasami jest takie lekkie uczucie ściągnięcia, ale w tym wypadku było ono minimalne wyczuwalne, więc nie przeszkadzało mi.

Przy regularnym stosowaniu faktycznie zobaczyłam różnicę. 



Zmarszczki koło oczu i ust odrobinę się zmniejszyły. To są chyba moje najbardziej problematyczne strefy oprócz zmarszczek pomiędzy brwiami. Skrycie liczyłam, że tam też pomoże, ale niestety nie pomógł. Jednak z tego, że jednak widać różnicę w okolicach oczu i ust jestem bardzo zadowolona. Standardowe kremy nie za dobrze sobie z nimi radzę, a tu taka niespodzianka - można wyglądać młodziej. Raczej fakt, że ja jeszcze jestem dość młoda, ale zmarszczki są coraz większe i coraz bardziej mi przeszkadzają.

Z tym produktem można choć trochę im zapobiec, więc uważam, że warto go używać. Szczególnie ze względu na to, że ja nie zauważyłam, żeby pozostawiał jakąkolwiek warstwę na skórze.


Jak możecie zobaczyć powyżej - kwas jest całkowicie przeźroczysty.

Kosmetyki DNC możecie znaleźć tu http://bioika.pl

Kosmetyki ekologiczne naturalne: Natura Siberica, Recepty Babci Agafii



Zapraszam do polubienia:
Fanpage bloga KLIK
Instagram KLIK
Twitter KLIK
DressCloud KLIK

Proszę o niezostawianie linków do swoich blogów/stron w komentarzach. Dziękuję!

6 komentarzy:

  1. Jaki fajny produkt! Pierwszy raz się spotkałam z kwasem hialuronowym w takiej postaci. Osobiście stosuję często kremy zaierające dużą dawkę tego składnika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakis czas temu skusilam sie na ampulki z kwasem, musze w koncu je wyprobowac :) i opisac ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam że kwas w takiej postaci mozna kupić i stosować samemu ;) zawsze kojarzyło mi się to albo z kremem albo konieczna wizytą u kosmetyczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kwas hialuronowy i chętnie stosuję w swojej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy wcześniej nie używałam tego kwasu, ale na szczęście nie jest mi to na razie potrzebne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię i używam :) ♥ Choć akurat nie tej marki, a czysty surowiec :) Ale formuła wygląda fajnie, aplikacja na pewno byłaby łatwiejsza niż w przypadku mojej buteleczki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie postu i komentarz :)

Copyright © 2016 Malinowy Skarbiec , Blogger