wtorek, 18 kwietnia 2017

DressCloud • Mój pierwszy SWOP, czyli zestaw darmowych kosmetyków + WYNIKI KONKURSU

Już pisałam post o DressCloud. Było to daaawno temu i miał on Was przybliżyć z ideą całego portalu. Dzisiaj zaś krótko opowiem Wam o moim pierwszym swopie, który udało mi się wygrać. Przywitajcie się ze swopem #868.


Jestem już trochę na stronię DressCloud. Jednak jakiś czas temu miałam przerwę z portalem, więc nie miałam jak zbierać kryształków. Jednak po tym swopie i tak zostało mi trochę diamencików, więc nie długo może będzie kolejny swop.


Moje wspaniałe kolorowe pudełeczko miało w sobie:
💜 Matrix, Szampon Color Obsessed - szampon dla włosów koloryzowanych, więc dobrze zadbam o moje rude włoski (głównie przez niego chciałam ten zestaw).
💜 Holika Holika, Maseczka z ekstraktem z owoców Acai - jeszcze nie miałam żadnej maseczki Holika Holika, mimo że są tak popularne. Zobaczymy jak się spisze.
💜 Sephora, Kostka musująca do kąpieli - zapach przez samo opakowanie jest już przepiękny.
💜 Ingrid, Baza pod cienie do powiek - rzadko używam jakichkolwiek cieni, ale myślę, że się nada pod puder, który także kładę na powieki.
Dodatkowo w paczuszce znalazła się guma Maoam, próbka podkładu, zniżka do esencjaperfum.pl oraz zniżka do Golden Rose, gdzie akurat planowałam zrobić zakupy, więc idealnie mi się to przyda.


Fajny zestawik co nie? Można by go nazwać fioletowym pudełkiem. Jeśli także chcecie się bawić i zdobywać takie zestawy jak ja to zapraszam: K L I K

Pewnie teraz zastanawiacie się (jeśli nie znacie strony) czy zbieranie kryształków trochę zajmuje? Jeśli ktoś ma czas to nie. Jeśli ktoś ma mało czasu tak jak ja, to chwile zajmuje uzbieranie kryształków, ale frajda przy wygranym swopie jest nie do opisania :D Więc zapraszam na stronę tutaj: K L I K

Aktualnie swopy można wygrać od środy do niedzieli codziennie, więc jest sporo cudowności, które można przygarnąć :D


---------------------------------------------------------------------------------------------
Nie dawno zakończyły się na moim blogu dwa konkursu. Konkurs z Esent wygrywa: hairoutine blog (hairo.....@......com). Gratuluję i czekam na dane do wysyłki przez 3 dni (czyli do piątku do 16) na e-mail malinowyskarbiec@wp.pl oraz zapraszam na DressCloud :)


Zapraszam do polubienia:
Fanpage bloga KLIK
Instagram KLIK
Twitter KLIK
DressCloud KLIK

Proszę o niezostawianie linków do swoich blogów/stron w komentarzach. Dziękuję!

16 komentarzy:

  1. oooo, nigdy nie słyszałam o tej stronie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie ta strona to zupelna nowosc, dziekuje zatem i biegne sie zarejestrowac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno się zarejestrowałam i zaczęłam zbieranie kryształków :P Idzie powolutku do przodu, ale patrząc na to, że swopy idą za kilkadziesiąt tysięcy kryształków, to nie wiem kiedy uda mi się cokolwiek wygrać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się to wszystko skomponowało ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) DC dobrze znam, niestety nie udało mi się jeszcze wygrać swopa :(

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś odwiedziłam ten serwis ale nie za bardzo przykuł moją uwagę... widocznie nie do końca wiedziałam do czego służy :) zerknę jeszcze raz i założę sobie tam konto. Gratuluję wygranej i życzę udanych testów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosiłam o nie zostawianie linków, ale jak widać nie którzy spojrzą tylko na tytuł posta ;)

      Usuń
  10. Świetny Swop, ja na razie "kiszę" kryształki, czekam na coś cudownego!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. OlaBoga! Kompletnie zapomniałam o wynikach :o *.* już wysyłam dane! Dziękuję Ci kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje :) Ja dalej zbieram kryształki :p Zapraszam do siebie na rozdanie z Balea i Body Boom :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie postu i komentarz :)

Copyright © 2016 Malinowy Skarbiec , Blogger