niedziela, 4 czerwca 2017

DressCloud, Mój kolejny SWOP, czyli zestaw darmowych kosmetyków

Jeszcze nie dawno pisałam post o moim pierwszym wygranym SWOPIE na DC. Możecie go zobaczyć tutaj http://malinowyskarbiec.blogspot.com/2017/04/dresscloud-moj-pierwszy-swop-czyli.html. Post był 18 kwietnia, a około 19 maja był u mnie kolejny SWOP! Szybko prawda?



Nie myślałam, że tak szybko coś jeszcze zgarnę, ale jak widać można :D Mój wygrany swop ze względu na kolor nazwałabym pomarańczowym. Jeśli też chcecie zgarnąć taki zestaw to zapraszam: KLIK.

Teraz swopy można wygrać od środy do niedzieli codziennie. W środy są dwa swopy.

 

W moim swopie znalazło się:
💛 Yves Rocher, Dwufazowy odżywczy olejek do ciała z wyciągiem z owsa
💛 The Body Shop, Żel pod prysznic Satsuma
💛 Dresdner Essenz, Sól do kąpieli Abendruhe (Wieczorne ukojenie)
💛 Garnier, Goodbye Damage, Szampon wzmacniający do włosów zniszczonych
Oczywiście dodatkowo próbka, zniżki do zakupów online oraz maoam.

Nie opłaca się czekać tylko trzeba wejść na stronę i też dać się wciągnąć, więc jeśli też chcecie mieć szansę dostać taki zestaw to zapraszam: KLIK

Mój poprzedni wygrany zestaw:

11 komentarzy:

  1. Fajne kosmetyki znam i sobie chwale :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten poprzedni zestaw wygląda pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie bardzo rozumiem o co w tym chodzi ;) mogłabyś napisać coś więcej na czym to polega? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodajesz zdjęcia i zdobywasz za nie kryształki. Za kryształki licytujesz swopy. Kryształki można też zdobywać poprzez wypełnianie codziennych zadań. Swopy można także wygrać w różnego rodzaju konkursach jeszcze (często jedynym warunkiem jest zgłoszenie się).

      Usuń
  4. To połączenie kolorów jest chyba w tym wszystkim najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw. Sama bym spróbowała gdybym miała trochę więcej czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od niedawna jestem na tej stronie i ją poznaje, fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy wcześniej nie słyszałam o stronie.przyznam szczerze ,że zaciekawiła mnie i chyba zagłębię się w ten temat bardziej,ponieważ lubię testować nowości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie postu i komentarz :)

Copyright © 2016 Malinowy Skarbiec , Blogger