piątek, 29 czerwca 2018

Mój blog ma już 3 latka :D Podsumowanie statystyk

Trzy lata temu coś mi strzeliło do głowy i postanowiłam założyć bloga. Przeszłam już przez wiele wen, przez wiele pustek w głowie, ale jednak powoli toczy się wszystko do przodu, a ja wytrwałam i jestem z siebie dumna! Trzy lata to szmat czasu i dziwię się samej sobie, że nie wymiękłam jakoś po drodze, że nie zostawiłam bloga, bo zajmuje sporo czasu. Nadal tu jestem i będę! :D



W ciągu kolejnego roku znowu wiele się wydarzyło. Nie tylko w życiu prywatnym, ale także blogowym. Coraz bardziej się rozwijam, uczę się, staram i próbuję dać coraz więcej z siebie w moim blogu. Powoli wprowadzam zmiany, nowości, które, mam nadzieję, sprawiają, że blog jest bardziej przyjazny.

Oczywiście mój blog by nie istniał bez Was, bez czytelników, którym jestem ogromnie wdzięczna, że jednak tu są. Dziękuję za każdy komentarz!
Ci którzy komentowali bez spamowania itp, są w Top komentatorach (ostatniego roku) po prawej stronie. :D

Teraz czas na trochę statystyk :D


W ciągu ostatniego roku odwiedziłyście mojego bloga:
•  razy (według licznika bloggera)
•  razy (według google analytics)
Na moim blogu ukazało się :
•  postów (bez tego posta)
•  komentarzy
Czyli średnio wychodzi 20,(3) komentarza

Liczba obserwatorów zdobytych przez rok: 150 


Przez te 3 lata udało mi się zdobyć 550 obserwatorów. To dla mnie ogromne osiągnięcie i cieszę się, że jesteście ze mną :D


Na Facebooku mam już 496 polubień. Dla mnie to naprawdę dużo! :D

Na Instagramie chyba idzie mi najlepiej, bo mam już 2672 obserwatorów!

Na Twitterze, który niestety czasem trochę zaniedbuję mam dopiero 6 obserwujących.


Na DressCloud mam już 259 obserwatorów!

Na koniec podsumowanie statystyk z ostatnich trzech lat :)
Początkowe wartości social mediów mogą być niskie, bo nie zakładałam ich równocześnie z blogiem. Dopiero gdy powoli zaczęłam go rozwijać postawiłam także na inne domeny niż tylko blogspot. Także jak widać średnia ilość komentarzy w pierwszym roku była największa. Jest to spowodowane tym, że potem zaczęłam unikać spamu w komentarzach, wklejania swoich linków skoro wiem jak trafić na czyjegoś bloga.

Ogromnie jestem Wam wdzięczna za to, że w ciągu ostatnich 3 lat pomogliście mi tak rozwinąć swojego bloga! Jesteście wspaniali i mam nadzieję, że będziecie ze mną jak najdłużej :D


Facebook KLIKInstagram KLIKTwitter KLIKDressCloud KLIK

13 komentarzy:

  1. Super! W takim razie Wszytkiego Najlepszego :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wielu kolejnych urodzin bloga i sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę kolejnych lat blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne podsumowanie :) Gratulacje i dalszej wytrwałości życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana wspaniale wyniki i ogromne gratulacje z okazji trzecich urodzin bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe wyniki, Gratulacje :) Kolejnych miłych rocznic Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje! wszystkiego dobrego życzę i jeszcze większych sukcesów :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!!! Gratulacje i dalszych sukcesów życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym roku też miałam 3 urodziny bloga, idzie mi ciut gorzej niż Tobie, także szacun, że masz tak dobre statystyki! :D I życzę kolejnych bogatych w doświadczenia i rozwój lat :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne statystyki :) mi w lipcu mijają 4 lata to też muszę o czymś takim pomyśleć :) życzę Ci kochana kolejnych lat udanego blogowania :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje. Trafiłam tu nie dawno, ale na pewno zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie postu i komentarz :)

Copyright © 2016 Malinowy Skarbiec , Blogger